Άρθρα, Συνέδρια

2017: Pavlis-Korres, M. The Positive Effect of Evaluation on Improving E-Learning Courses Addressed to Adults: A Case Study on the Evolution of GSLLLY Courses in Greece over a Decade. Journal of Education and Training Studies. Vol 5, No 1, January. Για να διαβάσετε το άρθρο πατήστε εδώ

2016: Δημοσίευση σε πρακτικά συνεδρίου. Παυλή-Κορρέ, Μ., Παπαγερίδου, Δ., Βαμβακίδου, Ι. Αναμενόμενα μαθησιακά αποτελέσματα από το πρόγραμμα Reskilling για τους Neets. Στο Ν. Παπαδάκης, Α. Κυρίδης , Ν. Φωτόπουλος, " ΝΕΑ ΓΕΝΙΑ ΚΑΙ NEETS ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΤΗΣ ΚΡΙΣΗΣ ΟΙ ΕΠΕΙΓΟΥΣΕΣ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ: Έρευνα και Ολοκληρωμένη Παρέμβαση (σελ. 201-218). Πρακτικά Συνεδρίου, Ακαδημία ΓΣΕΕ,  2 Δεκεμβρίου. Αθήνα: Εκδόσεις Ι. Σιδέρης.

2016: Tourtouras, C., Pavlis-Korres, M., Kyridis, A. The School Career and the Educational Exclusion of the Roma Children in Greece. Journal of Sociological Research, Vol 7 (1), 10-32. Για να διαβάσετε το άρθρο πατήστε εδώ

2015: Δημοσίευση σε πρακτικά συνεδρίου. Παυλή-Κορρέ, Μ., Νικολοπούλου, Β. Σχεδιάζοντας τα e-KΔΒΜ, απαντώντας στις σύγχρονες απαιτήσεις. Στα πρακτικά συνεδρίου «Διά Βίου Μάθηση στη σύγχρονη κοινωνία: Τοπική Αυτοδιοίκηση, Εκπαίδευση, Εργασία» 27-28 Ιουνίου, Πανεπιστήμιο Μακεδονίας (υπό έκδοση).

2015: Δημοσίευση σε πρακτικά συνεδρίου. Παπαδοπούλου Ευγενία, Παυλή Κορρέ, Μαρία. Διερεύνηση της επικοινωνίας εκπαιδευτή-εκπαιδευομέων στα Ηλεκτρονικά Κέντρα Διά Βίου Μάθησης (e-ΚΔΒΜ). Στο  "1ο Πανελλήνιο Συνέδριο για την Προώθηση της Εκπαιδευτικής Καινοτομίας", Λάρισα, 23-25 Οκτωβρίου 2015. Τόμος Α' σελ. 355-365. 

2015: Παυλή Κορρέ, Μαρία. e-ΚΔΒΜ: Ηλεκτρονικά Κέντρα ΔΙά Βίου Μάθησης. Συμμετοχή σε στρογγυλό τραπέζι στο Συνέδριο "Διά Βίου Μάθηση στη σύγχρονη κοινωνία: Τοπική Αυτοδιοίκηση, Εκπαίδευση, Εργασία. 27-28 Ιουνίου, Πανεπιστήμιο Μακεδονίας.

2015: Argyris Kyridis, Anastasia Christodoulou, Ifigeneia Vamvakidou & Maria Pavlis-Korres. Fighting corruption. Values education and social pedagogy in Greece in the middle of the crisis. International Journal of Social Pedagogy. Special Issue "Social Pedagogy in Times of Crisis in Greece" 4 (1), 24-42. Για να διαβάσετε το άρθρο πατήστε  εδώ 

2014: Ανακοίνωση σε συνέδριο. Λευθεριώτου Πιέρα, Παυλή Κορρέ Μαρία. "Προγράμματα γενικής εκπαίδευσης ενηλίκων της Γενικής Γραμματείας Διά Βίου Μάθησης: παρελθόν, παρόν και μέλλον", στο συνέδριο "Διά Βίου Μάθηση και Ευπαθείς Κοινωνικά Ομάδες". Παιδαγωγική Σχολή-ΤΕΠΑΕ, ΑΠΘ,   30-31 Μαϊου 2014.

2014: Argyris Kyridis, Maria Avramidou, Christos Zagkos, Anastasia Christodoulou, Maria Pavli-Korre. "Who is the ideal teacher? Greek pre-service teachers express their views about the characteristics of the "perfect" teacher". Journal for Educators, Teachers and Trainers.  Για να διαβάσετε το άρθρο πατήστε εδώ

2014: Δημοσίευση σε πρακτικά συνεδρίου. Μαρία Παυλή-Κορρέ. «Ότι μαθαίνει ο άνθρωπος κανείς δεν μπορεί να του το πάρει - Σο σικλόλ ο μανούς γκονίκ ναστί λέλες λέσταρ: οι Ρομά και το ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα», στο Συνέδριο «Παιδική Ηλικία: Κοινωνιολογικές, Πολιτισμικές, Ιστορικές και Παιδαγωγικές Διαστάσεις». Εργαστήριο Κοινωνικών Επιστημών, Research Center “Chilhoods.Societes” Wuppertal University, Παιδαγωγική Εταιρεία Ελλάδος, Ελληνική Κοινωνιολογική Εταιρεία,European Sociological Association, Childhood Stream (σελ. 129-135).

2013: Συνέντευξη με τη  Γενική Γραμματέα Διά Βίου Μάθησης, Ελένη Καραντζόλα. Νικολοπούλου, Β., & Παυλή-Κορρέ, Μ. Δράσεις της Γενικής Γραμματείας Διά Βίου Μάθησης. Εκπαίδευση Ενηλίκων, τευχ. 28, 42-48.

2012: Συγγραφή άρθρου. Pavlis-Korres, M. The role of the communication tools in the learning group development in an online environment. Ειδική έκδοση του περιοδικού IJEE (International Journal of Engineering Education), vol.28,n.6, pp. 1360-1365).

2012: Δημοσίευση σε πρακτικά συνεδρίου, Χατζηχρήστου Χ., Παυλή-Κορρέ Μ., Κύρδη Κ.,: Σχολές Γονέων: Προοπτικές και νέα θεματολογία, στο Πρακτικά 2ου Πανελλήνιου Συνεδρίου Σχολών Γονέων «Η οικογένεια εκπαιδεύεται…διά βίου», 10-12/11/2012, ΙΝΕΔΙΒΙΜ.

2010: Pavlis-Korres, Μ., Leftheriotou, P., Karalis, Th. & García Barriocanal, Ε. Needs Assessment of the Educators of Roma in Greece in order to improve their compatibility with Roma learners, The Journal of Multiculturalism in Education, Volume 6 (2010), Number 3, available εδώ

2009: Δημοσίευση σε πρακτικά συνεδρίου. Pavlis-Korres, M. On the requirements of Learning Object Metadata for adults’ educators of special groups. In Metadata and Semantics, (pp. 123-134). Springer.

2009: Δημοσίευση σε πρακτικά συνεδρίου. Pavlis-Korres, M., Karalis, Th., Leftheriotou, P., & García Barriocanal, E. Integrating Adults’ Characteristics and the Requirements for their Effective Learning in an e-Learning Environment. In M. Lytras, Best Practices for the Knowledge Society. WSKS, (pp.570-584) . Springer.

2008: Pavlis-Korres, M., & García Barriocanal, E. Development of personalized learning objects for training adult educators of special groups. Journal of Knowledge Management 12(6). Emerald Group Publishing.

2008: Δημοσίευση σε πρακτικά συνεδρίου. Pavlis-Korres, M., García Barriocanal, E., & Leftheriotou, P. (2008). A survey on Learning Profiles of the Educators of Roma in Greece in Order to Develop the Appropriate e-Learning Environment for their Training. In M. Lytras, The Open Knowledge Society: A Computer Science and Information Systems Manifesto (Communications in Computer and Information Science), WSKS 2008, (pp. 360-370). Springer.

2000: Δημοσίευση σε πρακτικά συνεδρίου. Μαρία Παυλή-Κορρέ. Τελικά συμπεράσματα της έρευνας-μελέτης «Οικονομική, Κοινωνική, Πολιτισμική κατάσταση των Τσιγγάνων στην Ελλάδα», στο «Ο ρόλος της Τοπικής Αυτοδιοίκησης στην Εκπαίδευση των Τσιγγάνων», σελ.68-74, Εκδ.Γ.Γ.Λ.Ε., Αθήνα.

1997: Δημοσίευση σε πρακτικά Διεθνούς Συμποσίου.Μαρία Παυλή-Κορρέ.  «Διδακτικό υλικό για τσιγγανόπαιδα» , στο «Εκπαίδευση Τσιγγάνων, Ανάπτυξη Διδακτικού υλικού», σελ. 210-214, Εκδ. ΓΓΛΕ.

1991: Συγγραφή άρθρου. Μαρία Παυλή-Κορρέ.Τσιγγάνες Γυναίκες , Διεπιστημονική Επιθεώρηση, τεύχος 3, Ιούνιος, Αθήνα.